Perde Mania

Danışma Hattımız: 0(532)235-7518

     

0

Perde  >  İade Şartları

İADE KOŞULLARI

 




Web sitemizde vermiş olduğunuz siparişlerinizi 7 gün içerisinde PERDEMANIA Müşteri Hizmetleri’ni arayıp gerekli bilgileri aldıktan sonra iadesini yapabilirsiniz.

İade etmek istediğiniz siparişlerinizin, size gönderilen şekliyle, ürün, fatura, ürün kutusu, ürün ambalaj ve diğer tüm materyallerin eksiksiz olarak size bildirilen adrese anlaşmalı olduğumuz kargo şirketiyle gönderilmesi gerekmektedir.

"Mesafeli Satış Sözleşmesi Uygulaması Hakkındaki Yönetmelik Madde 15’e göre tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz."


FIRSATMANİA kampanya ürünleri promosyonel perde grubundadır ve Ek Perdemania Garantisi kapsamı dışındadır. İade ve değişim yapılmamaktadır.


İade gönderimi sırasında kargo firmasından veya iade işlemini gerçekleştiren müşteriden kaynaklanan sebeplerle ürün ve ürünün materyallerinde meydana gelen bozulma ya da benzeri değer kaybettirici her türlü durumun sorumluluğu iade işlemi gerçekleştiren müşteriye aittir.

PERDEMANIA Müşteri Hizmetleri’nin onayı olmayan iade işleminizde; iadeniz kabul edilmeyecek ve gönderiniz teslim alınmayacaktır.



İade Edilen Ürünün Parasının Ne Zaman ve Nasıl Geri Alınacağı Hakkında;

  • Eksik gelen ürünlerde geri ödeme işlemi yapılamaz.

  • Gönderdiğiniz ürün/ürünler, firmaya eksiksiz olarak ulaştığında perdemania.com.tr tarafından iade işleminin onaylanırsa 7 iş günü içinde "ürün bedeli" tarafınıza geri ödenecektir.

  • Ödeme şeklini nasıl yaptıysanız iadeniz ona göre gerçekleşir.

  • Ödemenizi "Kredi Kartı" ile yaptıysanız; ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.

  • Ürünü iade ederken kargo ücreti ödemezsiniz.



  • TAŞIMA SIRASINDA HASAR GÖRMÜŞ ÜRÜNLER

    Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için;

    Kapınıza gelen kargo yetkilisinin yanında ürün ambalajını açarak bir hata veya tahribat olup olmadığını kontrol ediniz ve faturası ile karşılaştırınız. Sorun gördüğünüz takdirde kargo görevlisinin yardımı ile tutacağınız tutanak ile sorunu belirterek ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz.

    Kargodan ve firmamızdan kaynaklı sorunlarda ürününüz yenisi ile kargo bedeli ödemeden değiştirilmektedir.



    BİLİYOR MUYDUNUZ?

    BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDİN


    Perdemania olarak, perde satın alırken kumaşa dokunmanın önemini çok iyi biliyoruz.

    Ücretsiz danışma hattımızı arayarak tüm perde türleri için ücretsiz kumaş talep edebileceğinizi biliyor muydunuz?